Oct 23, 2017 Last Updated 10:01 AM, Oct 23, 2017

Πώς θα χάσετε τα κιλά του καλοκαιριού…

Published in ΓΥΝΑΙΚΑ
Read 215 times
Rate this item
(1 Vote)
Καλοκαίρι και απόλαυση πηγαίνουν μαζί. Όλοι γνωρίζουν αυτόν τον κανόνα. Τι όχι; Γίνεται να πας διακοπές στα ελληνικά νησιά και να μην απολαύσεις παραδοσιακές συνταγές; Να φύγεις δηλαδή και να μην έχεις δοκιμάσει κάθε πιθανή τοπική λιχουδιά; Αμαρτία!
Αν ανήκεις, λοιπόν, κι εσύ στην κατηγορία αυτών που ''του έδωσαν και κατάλαβε'' και τώρα ψάχνουν να βρουν παντελόνι να τους κουμπώνει, σε χτυπάω με κατανόηση στην πλάτη και σου λέω δύο λέξεις: ''Σε νιώθω''.
Πάμε σε πιο ουσιαστικά πράγματα τώρα. Αν θέλεις να χάσεις τα κιλά που πήρες στις διακοπές σου, αλλά δε θέλεις να ακούσεις τη λέξη δίαιτα (και να την ακολουθήσεις), τότε διάβασε τα παρακάτω tips και λάβε δράση. Μπορείς να αδυνατίσεις χωρίς να λιμοκτονήσεις. Να πώς:
1. Πιείτε πράσινο τσάι κάθε μέρα
Είναι πλούσιο σε κατεχίνες, κάποια ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά, που επιταχύνουν λίγο το μεταβολισμό μας και ενισχύουν την καύση λίπους.
2. Κοιμηθείτε περισσότερες ώρες
3. Πίνετε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα
Έτσι θα μειώσετε την αίσθηση πείνας και θα φάτε λιγότερο.
4. Καθαρίστε την κουζίνα σας
Ξεφορτωθείτε όλα τα παχυντικά τρόφιμα, ακόμα κι αν θεωρείτε πως έχετε ισχυρή θέληση και δεν θα μπείτε στον πειρασμό, είναι δεδομένο πως αν πεινάσετε θα καταφύγετε αμέσως σε αυτά.
5. Μειώστε το άμυλο στη διατροφή σας
Καταναλώνοντας τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο όπως πατάτες, ψωμί, ρύζι και ζυμαρικά πολλαπλασιάζετε την αποθήκευση λίπους
6. Φάτε ένα πλήρες πρωινό
Αν επιλέξετε ένα καλό πρωινό δεν θα τσιμπολογήσετε στη δουλειά κάτι παχυντικό.
7. Περιορίστε τη ζάχαρη
8. Πιείτε καφέ πριν τη γυμναστική
Η καφεΐνη κάνει τον οργανισμό σας να κάψει λίπος αντί για γλυκόζη. Προτιμήστε να τον καταναλώσετε 1 ώρα πριν την γυμναστική σας και αποφύγετε όσο γίνεται ζάχαρη και γάλα.
9. Προγραμματίστε 5-6 γεύματα
10. Φάτε περισσότερα λαχανικά και λιγότερο junk food
 
Last modified on Monday, 28 August 2017 12:43

Find Us on Facebook