Apr 28, 2017 Last Updated 4:08 PM, Apr 28, 2017

9 τροφές για επίπεδη κοιλιά...

Published in ΓΥΝΑΙΚΑ
Read 1104 times
Rate this item
(0 votes)
Αν θέλετε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά δοκιμάστε να βάλετε στη διατροφή σας εννέα τροφές που σας προτείνει η γιατρός Μαρία Ψωμά...
ΜΑΥΡΑ ΦΑΣΟΛΙΑ
Όλα τα όσπρια, είναι γεμάτα από πρωτεΐνες και φυτικές ίνες - δύο συστατικά γνωστά, ότι μειώνουν την όρεξη. Χάρη στο σκούρο χρώμα τους, τα μαύρα φασόλια είναι τα υψηλότερα σε φλαβονοειδή, από όλα τα φασόλια. Και η έρευνα, δείχνει, ότι τα αντιοξειδωτικά αυτά, μπορούν να εμποδίσουν την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά.
ΑΧΛΑΔΙΑ
Τα νωπά αχλάδια, είναι χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες. Τρώγοντας, ένα, πριν από κάθε γεύμα, εξακολουθείτε να χάνετε βάρος. Επίσης περιέχουν κατεχίνες και φλαβονόλες – δύο αντιοξειδωτικά, που φάνηκε να παρεμποδίζουν την αποθήκευση του λίπους της κοιλιάς, σε μια μελέτη 14 ετών.
ΠΟΠ ΚΟΡΝ
Υγιεινό σνακ, εφόσον δεν τα περιχύνετε με βούτυρο και αλάτι.
ΚΡΥΑ ΠΑΤΑΤΑ 
Φάτε την κρύα, όπως σε μια πατατοσαλάτα με ξύδι. Αν βάλετε τις πατάτες στη κατάψυξη για μια νύχτα, διαμορφώνουν τα αποκαλούμενα ανθεκτικά κρύσταλλα αμύλου. Ενα συστατικό των ινών που ενεργοπoιεί τις ορμόνες του κορεσμού.
ΦΥΣΤΙΚΙΑ
Δύσκολο να πιστέψει κανείς, ότι μια συσκευασία με φιστίκια με πλούσια γεύση και θερμίδες, θα μπορούσε να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Περιέχουν τα  καλά λιπαρά που βοηθούν στο γρήγορο κορεσμό, μειώνουν τις φλεγμονές στο σώμα και προστατεύουν από καρδιακά νοσήματα, επειδή επιταχύνουν την απώλεια του σπλαχνικού λίπους.
ΗΛΙΟΣΠΟΡΟΙ 
Βάλτε τους στις σούπες και στις  σαλάτες 'η ανακατέψτε τους, με γιαούρτι, για πιο τραγανή γεύση. Οι ανάλατοι ηλιόσποροι  έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λίπη –τα ωφέλιμα λιπαρά, που βοηθούν στη απώλεια λίπους.
ΤΣΑΙ
Φαίνεται ότι το εκχύλισμα του τσαγιού, βοηθάει στη μείωση της απορρόφησης του λίπους στα κύτταρα κατά 70% και επίσης στη κατανομή του, στα κύτταρα αυτά.
ΞΥΔΙ ΜΗΛΟΥ
Το ξύδι μήλου, έχει μια ένωση που ονομάζεται οξικό οξύ, το οποίο δίνει την  ικανότητα στο σώμα, να κάψει λίπος και ταυτόχρονα, εμποδίζει την αποθήκευση  λίπους.
ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ 
Το γνωστό σε όλους αγνό ελαιόλαδο μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε την επίπεδη κοιλιά που επιθυμείτε, χάρη στα ωμέγα-6 λιπαρά οξέα που περιέχει. Επίσης, σε μια πρόσφατη μελέτη, βρέθηκε ότι μόλις δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο την  ημέρα, φαίνεται να μειώνουν το κοιλιακό λίπος.
Δρ.Μαρία Ψωμά - Ιατρός - Βιοπαθολόγος
Διδάκτωρ Παν/μίου Αθηνών
mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Πηγή: PrettyLife.gr
 
Last modified on Monday, 11 January 2016 14:09

Find Us on Facebook